lauantai 2. toukokuuta 2009

Pin-Up Girl 2





3 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Onpas Unskista kasvanu nätti tyttö! Hei kuule Johanna, nyt täytyy kyllä sopia joku aika, millon tullaan kylään! :D Mulla on ollut tosi rankka kevät, mut onneksi ei ole ku kaksi ja puoli viikkoa koulua enää, sitten alkaa parin viikon "loma". Eli kesäkuun toka ja kolmas viikko on mulla lomaa, sopisiko silloin? Juhannuksena oon mökillä ja lähdenkin sitten ulkomaille.

jmk kirjoitti...

Heissulis!

Joo, kesäkuussa sopii hyvin! Olen tosin töissä, mutta kaipa sitä elämää on työpäivän jälkeenkin ;) Ilmoittele kun olet maisemissa!

Kata kirjoitti...

Moi! Vihdoin ja viimein oon taas kotikulmilla :) Sopisiko teille, jos tulisin Nalan kanssa kylään vaikka sunnuntai- tai tiistai- iltana? Eli 14.6 tai 16.6? Maanantaina on Nalan hieronta illalla ja torstaina lähden viettämään juhannusta mökille.